Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utöka lån

Hej. Akut behov av 50000kr för att lösa skit utanför uc. Vilket är bäst?.fråga remember direkt om höjning av befintligt lån som är 250000kr sedan 2 år. Sköt alla betalningar perfekt. Eller söka nytt samlingslån på 300000kr genom förmedlare?. Just nu är inte räntan viktigast utan måste få lås pengar. Räntan idag hos remember 9%. Och mina förutsättningar idag samma som när jag fick lånet på 250000kr

Hej. Akut behov av 50000kr för att lösa skit utanför uc. Vilket är bäst?.fråga remember direkt om höjning av befintligt lån som är 250000kr sedan 2 år. Sköt alla betalningar perfekt. Eller söka nytt samlingslån på 300000kr genom förmedlare?. Just nu är inte räntan viktigast utan måste få lås pengar. Räntan idag hos remember 9%. Och mina förutsättningar idag samma som när jag fick lånet på 250000kr
Sök hos förmedlare, om Remember vill höja så erbjuder de det där. Om inte så kanske nån annan nappar. Blir ju bara 1ff hursomhelst.

Sök hos Advisa eller Lendo men absolut inte Sambla.

Börja med att kolla med remember? Onödigt att dra på sig en till UC om dom ändå kan fixa det.

Det går inte att få en höjning hos Remember utan att de tar en ny UC. Om det är möjligt ska jag äta upp mina skosnören, på riktigt. Iaf det ena.

Senast ändrad:
Det går inte att få en höjning hos Remember utan att de tar en ny UC. Om det är möjligt ska jag äta upp mina skosnören, på riktigt. Iaf det ena.
Håller med har själv Remember kortet och har en kredit på 50k fick erbjudande om höjning till 75k ringde dem och frågade om en ny UC tas och svaret var ja det gör dem alltid då tackade jag nej till erbjudandet. Min fru har ett kreditkort hos Santander och dem hade ett specifikt erbjudande om höjning utan ny UC och det stod klart o tydligt och kan bekräfta att det stämmer.

Ja, Santander gör så ibland även på blancolån, vilket jag gissar inte är så vanligt?

Som ovanstående skriver framgår det tydligt i deras erbjudanden att det inte tas någon UC. Santander begriper att sånt är viktigt för kunder att känna till, inget luddigt otydligt tjafs där inte.

Får höjningar utan UC på Supremecard också och de brukar köra 10.000/gång, iaf om man haft kortet sedan "stenåldern".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp