Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utöka lån som arbetslös

Beror ju också helt på, varslad pga Corona och chansen att återgå till jobb när det har lugnat sig eller varslad av helt andra skäl, en oerhört viktig parameter just nu.

vad utökat lån beträffar beror det ju såklart på en massa andra saker, skulder, anmärkningar, ff etc... finns inget bra svar just nu

Jag skippar nog ansökan då det verkar lite svårare om man inte ljuger om anställningen vilket jag inte känner för att göra, om nån var nyfiken på hur det gick.

Fast du behöver ju inte ljuga. Pröva ändå.

Hej, jag undrar vilken/vilka låneförmedlare som lånar ut så mycket pengar som möjligt till en arbetslös som ännu inte fått akassan beviljad men kommer få det inom kort. 0.5 hos uc kreditbetyg och 666 uc score
Ifall det redan finns trådar ber jag om ursäkt.

vilken/vilka låneförmedlare som lånar ut så mycket pengar som möjligt till en arbetslös som ännu inte fått akassan beviljad men kommer få det inom kort.
Skulle bli väldigt förvånad om ens någon gör det, kanske något SMS lån med 30+% ränta.
Ingen skulle ge dig ett traditionellt lån pga din osäkra återbetalningsförmåga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp