Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utöka lån Remember

Jag har ett lån hos Remember på 120 000 kr och har funderingar på att försöka utöka lånet. Jag har betalat av ungefär halva lånet.

Jag hade tänkt att försöka utöka lånet med ca 100 000 kr.

Är det någon som har erfarenhet av att utöka sitt lån hos Remember så dela gärna med er!

Tror ni jag har någon chans till att utöka?

UC risk: 18,4
FF: 18
Inkomst: 460 000 kr
Synliga lån hos UC: 500 000 kr

Min senaste förfrågan hos UC gjordes den 5:e Augusti.

Senast ändrad:
En tanke som jag också har är att man kanske har lite ”fördelar” med att ansöka om utökning pga att man redan är kund och att man alltid skött sina betalningar.

Nästa gång någon förfrågning går ut är i December. Så min UC lär ju inte förbättras så mycket innan dess ändå.

Vad säger ni, tror ni jag har någon chans?

En tanke som jag också har är att man kanske har lite ”fördelar” med att ansöka om utökning pga att man redan är kund och att man alltid skött sina betalningar.

Nästa gång någon förfrågning går ut är i December. Så min UC lär ju inte förbättras så mycket innan dess ändå.

Vad säger ni, tror ni jag har någon chans?
Sökt hos förmedlare nyligen? Rembember borde ha erbjudit höjning om det gick isåfall

Ansökte innan och blev nekad, men ganska väntat ändå :/

Har för mig att remember vill att uc betyget är under 15. Jag fick av dom med 9.5 i betyg men inte när det var 16.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp