Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utöka lån hos Bank Norwegian?

Hej har en fråga gällande upplåning
Har idag ett lån hos Bank norwigen på 281.000 kr sökte på 120.000 kr och blev beviljad 118.000 kr , har godkänt och signerat och skrivit in bankkkonto
25 %riskprognos
501.000 kr Bianco
Årsinkomst 900.000
UC 45 st

Finns det någon chans att dem slår av ansökan eller kommer det gå igenom efter som allt är signerat ?

Förmodligen inte,
Däremot verkar det som att bank Norwegian godkänner ALLA som inte har en betalningsanmärkning.

Okej , känns lite oroligt efter man läst lite på forum att dem kan slå av ansökan efter signerat och godkänt .

Godkänner alla - inte mig när jag sökte kreditkort. Inga anmärkningar av något slag.

Jag har blivit "erbjuden" utökning av mitt mycket välskötta lån några gånger och alltid blivit nekad. Jag tror de är hårda på att man inte får ha för stort underskott i förhållande till inkomsten.

Jag har sökt hos dem väldigt många gånger under ett år men alltid blivit nekad . Men så tänkte jag detta skulle vara en bra ändring i min ekonomi just nu och sökte och blev beviljad direkt, varför har dem nekat mig så många gånger och helt plötsligt beviljade dem är frågan ?

Malcom, tror att dom blivit "snällare" helt enkelt.

Dem verkar bara gå på underskott. Kunde inte höja mitt lån trots prickfria betalningar i flera år, men var inga problem att få lån både av Lendo och freedom finance med mycket bättre ränta

Vilken aktör lånade ut till dig till slut klh?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp