- Meddelanden
- 1 432
- Mottagna reaktioner
- 721
- Poäng
- 677
Jappstrax över 37k i skuldsaldo så då är det väl dit min återbäring går
Jappstrax över 37k i skuldsaldo så då är det väl dit min återbäring går
får väl försöka se det positiva i att det åtminstonde är 25k som försvinner direkt från KFM
Precis, inte så mkt av skulden kvar efter det.får väl försöka se det positiva i att det åtminstonde är 25k som försvinner direkt från KFM
det är ju större skulder på ingång så därav hade det varit skönt att få skatten och lägga undan alltPrecis, inte så mkt av skulden kvar efter det.
Inget hopp så länge skulden är därjag har en skulld på 29k hos kf som ska betalas senast 18 mars och en liten mindre skulle, jag ska få tillbaks 25k på skatten, kommer de ta det även fast det inte kommet betala bort en hel skuld eller finns det något hopp om att jag kommer få behålla det?
liten update, har kommit överenes om en avbetalningsplan så de kommer dra tillbaks det när jag betalat vid löning, då kommer skuldsaldot nästan vara på 0, så länge jag inte skriver på delgivande så läggs inga nya skulder till på saldot va? tänket att det är värt att försöka dra på det fram tills skatten kommit in och sen skriva på resterande delgivningar.Inget hopp så länge skulden är där
liten update, har kommit överenes om en avbetalningsplan så de kommer dra tillbaks det när jag betalat vid löning, då kommer skuldsaldot nästan vara på 0, så länge jag inte skriver på delgivande så läggs inga nya skulder till på saldot va? tänket att det är värt att försöka dra på det fram tills skatten kommit in och sen skriva på resterande delgivningar.