Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ur är bynk som långivare?

Hej
Hur är bynk som långivare? Lätt att få? Verkar ju ha en smidig app lösning enligt reklamen.....
Jag har ingen vidare uc, typ 15ff och uc 10.0.
Värt söka?

Hej
Hur är bynk som långivare? Lätt att få? Verkar ju ha en smidig app lösning enligt reklamen.....
Värt söka?
Tror dem är en av dem svåra eller medelsvår. Aldrig fått erbjudanden där, inte via Lendo iaf. Men andra kanske har andra synpunkter?
Edit: ser inte på lendos lista nu men dem har varit på Lendo förut.

Kollar bisnode också, jag hade för många frågor där så jag fick avslag.

Jag fick lån på 90k där med 16 (!) FF på UC när jag 2mån innan tagit ett annat lån på 220k. Hade endast 1FF på Bisnode men som sagt en dålig UC så för min del var dom inte så hårda :) otroligt smidig app också!

Fick avslag där 1,5 år sen.
3.8 risk UC
31 ff(!!!) :confused:

Hej
Värt söka?
Jag skulle inte chansa med de förutsättningarna. Vänd dig till en låneförmedlare.

Fick med där när jag ansökte och hade runt 3% i uc och 1% bisnode, räntan var dock katastrof 18,95% så näe det blev inget med den, kör någon annan finns flera smidiga.

tackar för alla svar. Avvaktar till slutet av februari då antalet ff minskar med några stycken och vänder mig till förmedlare då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp