Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Uppsagt stort Collector lån.

Hej!
Råkade ställa till det rejält och missade att betala in mitt stora Collector lån (450K) som jag låg efter 3 mån med. Så det blev uppsagt.
Betalade in 1 dag försent.
Vad händer nu? Gissar att det går till Colligent?
Vad tror ni, kommer jag att kunna få en avbetalningsplan med dom? Hoppas dom ska vara ok att ha och göra med och villiga att ge en avbetalningsplan.

Jag hade en liten skuld hos colligent som blev överförd till lowell

Collector har även börjat använda axactor som ombud

Pratade just med Collector och enligt dom så är ärendet översänt till Coll inkasso.
så jag hoppas dom är bra att ha och göra med.
Förstår ju att det blir mycket högre ränta osv, men det viktigaste just nu är att jag får till en avbetalningsplan som jag har råd med.

Pratade just med Collector och enligt dom så är ärendet översänt till Coll inkasso.
så jag hoppas dom är bra att ha och göra med.
Förstår ju att det blir mycket högre ränta osv, men det viktigaste just nu är att jag får till en avbetalningsplan som jag har råd med.
Det värsta är väl att du sannolikt kommer få en missbrukad kredit.

Ja det lär jag få, men får ju skylla mig själv.

Ok, hur är dom att ha och göra med?
Mitt lån som gick till Lowell el på den tiden Lindorff fick jag sex månaders avbetalning på. Över 300000 kr vilket skulle bli över 50000 kr i månaden. Jag släppte det till kronofogden.

Jag fick hos coll, 8000kr i månaden. Skuld ca 250tkr. Skulden minskade knapp något.

Hoppas du har bättre tur. Lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp