Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Uppsagt lån Marginalen

Hej
Jag har ett lån på marginalen bank, som jag fått brev om uppsägning och jag kommer ju inte att kunna betala hela beloppet som måste in, för att lånet ska löpa vidare :-(
Tror ni att det finns någon chans att kunna få betala ett mindre belopp utan att det blir uppsagt och går till inkasso? Är så nervös inför detta och att ringa om detta...
Någon som har erfarenhet ang detta? ?Om det går till inkasso blir det väl ännu dyrare!!
Usch jävla skit, , känns som allt håller på att gå åt fanders nu !!
Hoppas på att ni har något råd till mej ! Tack på förhand !

Det enda är att ringa eller mejla och fråga..
Oftast är det ju tyvärr den summan som är förfallen dvs dina obetalda avier och kostnader som måste in för att reglera och lånet ska löpa vidare.
När måste du betala?
Du har väl en månad på dig?

Får jag fråga när uppsägnings brevet kom, efter hur många missade inbetalningar? Jag ligger efter med två och båda var med nu på den sista som ska vara betald imorgon. Tänkte betala på måndag. Annars tycker jag de verkar bra att prata med, så jag tycker du ska ge det en chans och ringa till dem. Maila är inte lönt pga sekretessen.

Får jag fråga när uppsägnings brevet kom, efter hur många missade inbetalningar? Jag ligger efter med två och båda var med nu på den sista som ska vara betald imorgon. Tänkte betala på måndag. Annars tycker jag de verkar bra att prata med, så jag tycker du ska ge det en chans och ringa till dem. Maila är inte lönt pga sekretessen.

Hej !
Ligger efter med 3 månader....och fick rekomenderat brev den 12 /9 , 6000kr ska vara inbetalt den 6/9 !!!
Jag kan bara inte betala detta,,, och jag hatar mej för själv hur allt har blivit!!
Är så trött på allt det här...är ensamen trots jag är gift...barn...hus...
Allt är en lång historia,,, har inte vågat ringt i dag ! Men vet att jag måste !!
Tack o iaf för svaret...hoppas allt går vägen!!
Kram

Hej, ring och prata med dem. De jobbar med sånt här varje dag och dömer dig inte. De kommer föreslå att du betalar lite mer under ett par månader så du kommer ikapp.

Jag vet inte om jag fixar detta nu !!!? Men som sagt jag måste!! Nu är det natti!
Kram

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp