Stämmer det att alla lån som syns på UC ger en missbrukad kredit om det sägs upp? Eller har jag missförstått?Man fick inte förr men numera är dem väl på uc så finns nog en bra chans att det blir
Mitt ferratum syntes på uc. Det blev ingen rapport om missbrukade kredit. Likaså med Credway och easycredit. Fick inte det rapporterat av någon. Verkar vaga olika även det.Hej!
Har sökt igenom forumet men får inget direkt svar på min fråga.
Jag har ett lån hos Ferratum och har inte haft möjlighet att betala. Nu hade dom skickat hem avi för att hämta ut rek.
Min undran är om det blir en missbrukad kredit om lånet är uppsagt och går vidare till inkasso?
Det verkar som en del får missbrukad kredit och en del inte?Mitt ferratum syntes på uc. Det blev ingen rapport om missbrukade kredit. Likaså med Credway och easycredit. Fick inte det rapporterat av någon. Verkar vaga olika även det.
Ja precis. Jag fick det inte iaf men andra har skrivit att de har fått det. Vilket förövrigt är ytterst märkligt. Jag drog ut på uppsägningen jätte länge hos ferratum. Betalade några hundra här och där och de verkade nöja sig med det under en ganska lång period. Sen struntade jag i det tillslut och släppte det samtidigt som jag släppte allt annat.Det verkar som en del får missbrukad kredit och en del inte?
Nej inte alla,endel ger endel inte. Just ferrarum tror jag inte ger trots att den är på uc för vissaStämmer det att alla lån som syns på UC ger en missbrukad kredit om det sägs upp? Eller har jag missförstått?
Alltså nej.Stämmer det att alla lån som syns på UC ger en missbrukad kredit om det sägs upp? Eller har jag missförstått?