Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uppsägning av bankkonto på grund av skuld sannering

Jo det kan man.
På din internetbank kan du själv välja om Maestro-kortet ska vara öppet för internetköp eller ej. Enda skillnaden mellan visa/mastercard och maestro är att maestro har ingen kredit.
Jag har Visa helt utan kredit, men det fungerar även i terminaler offline, så teoretiskt kan man får kredit utan att vara beviljad. Maestrokortet är ett onlinekort, där betalterminalen måste vara online alternativt om man beställer på internet så måste betalformen fungera så att den känner av om du har täckning på kontot eller inte, så det kan variera om det fungerar eller inte beroende på var man handlar.

Då har jag sett fel.. Jag tycker mig bara kunna se Visa, master, eurocard, klarna el via bank på hemsidor jag handlat på. Aldrig maestro, men bra att det går. :)

Det var 3-4 år sedan jag hade ett maestrokort (hos ICA-banken) och då kunde man inte välja. Rimlig produktutveckling, eller hur är det de säger?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp