Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Upphävd skuldsanering pga bristande betalning

Om du skulle sluta skriva och lämna det har forumet -ja...det vore katastrofalt ,du är av en enorm stor hjälp här.
Nej det skulle ses som positivt av en del rättshaverister och mobbare skulle jag tro.

Nej det skulle ses som positivt av en del rättshaverister och mobbare skulle jag tro.
En del kanske, men de flesta ropar:"Lasse vad tycker du,vi frågar Lasse, Lasse hjälp, Lasse kan det osv.osv."Det stämmer att ibland förklarar du på ett för "yrkesmässigt sätt "men,utan tvekan, du är till stor hjälp här.

Hej.vad tror ni jag har totalt legat efter med först 5 månader. Sen med 2.5 mån. Och nu har borgenärer begärt att min skuldsanering ska upphävas. Jag har betalat det jag legat efter med. Och anledningen till det att jag legat efter är för jag varit svårt sjuk. Legat inne i omgångar så inte haft någon som kan betalat åt mig. Min fråga är hur stor är chansen att kfm upphäver min skuldsanering. Ligger inte efter något nu.
Hur har det gått? Låg du först efter med 5 månade på raken och inget hände? Å sedan efter ett tag med 2.5 mån till?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp