Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Upphävd skuldsanering pga bristande betalning

har någon vet eller haft den tidigare kan hjälpa mig? jag vill rädda mitt lev , tack
Det enda du kan göra är överklaga och försöka betala ikapp även om jag förstår att det är svårt nu.

Om du själv inte begärt omprövning och misskött din skuldsanering så mycket du som du gjort skulle jag bli jätteförvånad om tingsrätten ändrar i ett överklagande.

Har man skuldsanering förväntas man sköta betalningar och begära omprövning om något händer.

Jag tror du kan ställa dig in på att få tillbaka skulderna dina fullt ut, inkl typ 3 års ränta.

Om du själv inte begärt omprövning och misskött din skuldsanering så mycket du som du gjort skulle jag bli jätteförvånad om tingsrätten ändrar i ett överklagande.

Har man skuldsanering förväntas man sköta betalningar och begära omprövning om något händer.

Jag tror du kan ställa dig in på att få tillbaka skulderna dina fullt ut, inkl typ 3 års ränta.

& sen förmodligen aldrig igen få chansen. Häpnandsväckande.

& sen förmodligen aldrig igen få chansen. Häpnandsväckande.
Det är inte helt säkert, det är lättare att få en andra om man bränt första, men det är nog att vänta 7-10 år som gäller.
Ingen idé att ge något mer eller mindre genomarbetat upplägg om att söka skuldsanering löpande.

Jag är väldigt frustrerad och jag vet inte vad jag ska göra

Jag är väldigt frustrerad och jag vet inte vad jag ska göra

Det du kan göra är att överklaga. Ha inga större förhoppningar om att det kommer förändra något. I övrigt så är det nog bra om du ställer dig in på en lång period med löneutmätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp