Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Upphävd skuldsanering pga bristande betalning

missade 3 betalning for tandläkaren jag betala och andra 3 missade under 2023 har svårt att betala och från november jag blir arbetslösa , idag fick beslut att upphöra sanering
Du har ju inget att förlora på att överklaga och redovisa orsaken till att det blivit som det blivit.

Om du ligger efter med 60 000 kr och har en månadsbetalning på 9000 kr har du missat flera månader på raken?

Om du ligger efter med 60 000 kr och har en månadsbetalning på 9000 kr har du missat flera månader på raken?
Förmodligen avrundat och läser man tråden så har hen missat först 3 inbetalningar och vid annat tillfälle ytterligare 3 inbetalningar.

Enligt KF:s hemsida, så är tre missade inbetalningar fog för omprövning och upphävning. :(

Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering? och tror överklagande inte kommer att hjälpa mig
Ok, men om du svarar på min fråga?

har någon vet eller haft den tidigare kan hjälpa mig? jag vill rädda mitt lev , tack

Vill inte strö salt i dina sår, förstår att du mår dåligt över det som det är men för mig är det häpnadsväckande hur man sätter sig i den här situationen/chansen man har fått i synnerhet när man har avverkat 80% av sin skuldsanering. Obegripligt.
Hade personligen blivit tandlös hellre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp