Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Upphävd skuldsanering pga bristande betalning

Ja det finns möjlighet, den är nog ganska begränsad..

Har du betalat i kapp det du missat, eller ligger du 6 månader efter?
missat 6 månad totalt belopp 60000kr men vet inte vad ska gör har bara ett år kvar på min skuldsanering till blir skuld free

missat 6 månad totalt belopp 60000kr men vet inte vad ska gör har bara ett år kvar på min skuldsanering till blir skuld free
Okej, har du begärt omprövning pga dina tandläkarkostnader?

Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering? och tror överklagande inte kommer att hjälpa mig

Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering?
Förstår dig ! Vad hette inkasso bolaget ?

Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering? och tror överklagande inte kommer att hjälpa mig
Hur mycket betalar du varje månad och är det 60000 du ligger efter med?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp