missat 6 månad totalt belopp 60000kr men vet inte vad ska gör har bara ett år kvar på min skuldsanering till blir skuld freeJa det finns möjlighet, den är nog ganska begränsad..
Har du betalat i kapp det du missat, eller ligger du 6 månader efter?
missat 6 månad totalt belopp 60000kr men vet inte vad ska gör har bara ett år kvar på min skuldsanering till blir skuld freeJa det finns möjlighet, den är nog ganska begränsad..
Har du betalat i kapp det du missat, eller ligger du 6 månader efter?
Okej, har du begärt omprövning pga dina tandläkarkostnader?missat 6 månad totalt belopp 60000kr men vet inte vad ska gör har bara ett år kvar på min skuldsanering till blir skuld free
jag inkasso bolaget som skicka omprövning,missade 60000krHade någon borgenär begärt att Din skuldsanering skulle hävas?
Hur mycket pengar har du missat att betala och hur länge hade du haft din sanering?
pga jag blir arbetslösa och betala till tandläkarenOkej, har du begärt omprövning pga dina tandläkarkostnader?
Förstår dig ! Vad hette inkasso bolaget ?Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering?
jag har hos många inkasso bolagetFörstår dig ! Vad hette inkasso bolaget ?
Hur mycket betalar du varje månad och är det 60000 du ligger efter med?Jag är ledsen. Det är ett och ett halvt år kvar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skickade räkningarna som jag betalade till läkaren, men varför blev det ingen ändring eller förlängning? Varför upphör skuldsanering? och tror överklagande inte kommer att hjälpa mig
9004 värja månadHur mycket betalar du varje månad och är det 60000 du ligger efter med?
Ja men vilket bolag begärde omprövning?jag har hos många inkasso bolaget