Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Uppföljning av omprövning av skuldsanering på borgenärs begäran

Om man får en skuldsanering och har en årsinkomst på 330000kr och är pensionär och jobbar extra nån mån och tjänar runt 50000kr extra totalt på låt säga 5 mån .Är det skäl nog få en skuldsanering upphävd?

Om man får en skuldsanering och har en årsinkomst på 330000kr och är pensionär och jobbar extra nån mån och tjänar runt 50000kr extra totalt på låt säga 5 mån .Är det skäl nog få en skuldsanering upphävd?
Går inte att säga, det görs en prövning i varje enskilt fall

Med tanke på beloppets storlek (50kkr) skulle jag nor kontakta KFM och ompröva.

Okej men själva skuldsanering är inte beslutat ännu utan skickat ut till alla borgenärer på förslag.Ska jag ändå skicka in detta?

Men visst är det så att det jag tjänat in 2023 det kmr borgenärer inte se förnst nästa år?Eller ser dom det i realtid?Ska iaf ringa in till min handläggare meddela extra inkomsten.

Men visst är det så att det jag tjänat in 2023 det kmr borgenärer inte se förnst nästa år?Eller ser dom det i realtid?Ska iaf ringa in till min handläggare meddela extra inkomsten.
Har för mig (läst här på forumet?) att arb.givarna rapporterar löpande till Skattemyndigheten.

Okej men det dom rapporterar in borde inte synas förnst när man deklarerat inkomsten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp