Jag kan inte se på minuc att mina kreditera eller lån blivit uppdaterade sedan 30 juni. Är dom lite sega eller på just det? Tänker det borde ju ske månadsvis.
Det sker runt den 15-20:e, så du får hålla ut ett tag till. Jag vet inte om bankerna skickar uppgifterna med brevduvor till UC, eller varför något som annars borde vara fixat på några sekunder dröjer flera veckor. Men så är det.
Aha ja brevduvor eller sniglar! Hur som helst, men vad hände då med uppdatering som skulle skett 30 juli?
Det har alltså inte uppdaterats sen den 30 juni står det?
Skumt, jag har över 1 mille i blanco och det står ingenstans. Inte på någon upplysningskopia eller på minupplysning. Måste vara ytterst få aktörer som rapporterar in till dom?
Man behöver bara ha kreditkollen (och då kan man se sitt kreditbetyg) man behöver inte ha båda.Jag tog först ”Mitt kreditbetyg” har betalat 39kr/månad för det i flera år, då ingår tjänsterna Mitt kreditbetyg plus ”Min upplysning”. Vill man ha precis allt får man även ta ”Kreditkollen” för ytterligare 49kr/månad.
Ok, man är ett enkelt offer för reklamen alltsåMan behöver bara ha kreditkollen (och då kan man se sitt kreditbetyg) man behöver inte ha båda.