Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

upe.se bra?

Har dessa lagt ner?

Jävla bluffare skickade "Låna" till 72550 klockan 11.17
Fick tillbaka sms med "Tack för din beställning" bara.
Undvik dessa jävla bluffare.

Skickade sms till 72550 med text "låna" idag
fick tillbaka "tack för din beställning"
spara era 25 kr och vänd er till seriösa förmedlare

upe

De är inte alls bra och de är sega också dags att sluta ta sms lån och bojkotta alla även om man hamnar hos kf så är det mycket bättre lösning.
Jag har själv tagit 25 sms lån och jag mår fruktansvärt dåligt för det och jag får skylla mig själv och ingen annan men jag har bestämt mig att låta alla dessa lån gå till kf och leva utan stress och ångest. Visst man kommer att ha anmärkningar 3 år men man kan i alla fall leva normalt igen.

Alex - KFM kommer ju ta hela din lön i princip.

sms lån

Hej

De kan ta hela min lön och även alla mina tillgånger men det måste ta slut någon gång och i alla fall det är mycket lättare när man har betalt av alla sms lån genom kf, det tar aldrig slut med avbetalningsplaner och man är jagad från alla håll och kanter men som sagt det är mig jag får skylla på och skall aldrig mer ta korta lån.

De tar inte hela lönen. Du får behålla ett förbehållsbelopp plus pengar till boendekostnader. Okej, det är kanske inte så mycket men de tar verkligen inte hela lönen. Det är felaktigt! Man kan själv gå in på Kronofogdens hemsida och räkna ut vad man får behålla. Ja, ibland är det helt enkelt bäst att släppa allt och låta det gå till Kronofogden. Det kan kännas jobbigt att få ett antal betalningsanmärkningar men jag tror att man mår bättre om man släpper allt till ett ställe och det viktigaste är ändå hälsan.

Jag är inne på samma spår som dig Alex2, pga sjukdom, idiotiska läkare, försäkringskassan, för mycket spel osv så har jag nu för 1a gången i mitt liv skulder som jag helt enkelt inte klarar av, äger inga speciella lyxartiklar o sälja osv och fast jobb har jag så jag skiter i allt... De första breven från KF ligger här och fler lär det bli i det närmsta, har inte ens 1:- på banken just nu och måendet blir ju inte bättre av att tänka på det här 24/7 så som sagt jag skiter i allt sen får de ta vad fan de vill, sålänge de lämnar min katt och lite käk till han så klarar jag mig.

Hej

De kan ta hela min lön och även alla mina tillgånger men det måste ta slut någon gång och i alla fall det är mycket lättare när man har betalt av alla sms lån genom kf, det tar aldrig slut med avbetalningsplaner och man är jagad från alla håll och kanter men som sagt det är mig jag får skylla på och skall aldrig mer ta korta lån.

De tar inte hela lönen. Du får behålla ett förbehållsbelopp plus pengar till boendekostnader. Okej, det är kanske inte så mycket men de tar verkligen inte hela lönen. Det är felaktigt! Man kan själv gå in på Kronofogdens hemsida och räkna ut vad man får behålla. Ja, ibland är det helt enkelt bäst att släppa allt och låta det gå till Kronofogden. Det kan kännas jobbigt att få ett antal betalningsanmärkningar men jag tror att man mår bättre om man släpper allt till ett ställe och det viktigaste är ändå hälsan.

Jo man mår kanske bättre, men tro inte att man blir mindre jagat och utsatt hos kronofogden!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp