Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Update och lite annat.

Håller tummarna för dig kompis!

Varför skulle du inte återfå kontraktet ifall du betalar hyran inom tre veckor efter uppsägningen? Vidare är en uppsägning just en frist på tre månader oavsett. Men du kan vägra den och låta Hyresnämnden besluta i frågan och eventuellt vinna tid och Hyresnämnden kommer försöka medla mellan er.

Varför skulle du inte återfå kontraktet ifall du betalar hyran inom tre veckor efter uppsägningen? Vidare är en uppsägning just en frist på tre månader oavsett. Men du kan vägra den och låta Hyresnämnden besluta i frågan och eventuellt vinna tid och Hyresnämnden kommer försöka medla mellan er.
Han sa tidigare att han redan förlorat besittningsrätten pågrund av tidigare förseningar. Så hyresvärden behöver inte förhålla sig till detta då det redan passerat

Nej det förstår jag med.
Men antagligen så har han haft processen hos inkasso och sen kronofogden tidigare för den lägenheten. Som då gjort att han förlorat besittningsrätten
Fortfarande förlorar han inte besittningsrätten för att ärenden varit hos inkasso och ej heller tappar han den för ett ärende hos Kronofogdemyndigheten!

Allt är så tragiskt i denna värld. Har man ingen att vända sig till så är man verkligen ensam. Vi är många som kämpar oerhört mycket, dvs vi struntar inte i vad som händer och sker utan vi försöker och försöker åt alla håll och kanter. Väntar ut dagar och nätter och önskar att den där livlinan med mjuk röst sa "kan jag hjälpa till på något sätt".....Själv har jag många gånger önskat vara den som skulle kunna hjälpa människor. Jag skulle aldrig tveka för jag vet hur det känns att ligga på botten med en ångest som kväver en....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp