Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Untie - Nytt Blanco utan UC

https://www.untie.se/privatlan/

Såg dessa som heter Untie och har lanserat ett blancolån på mellan 20.000-80.000 utan UC.
- Tar Bisnode och samma typer som ligger bakom slantar och pluskan.

Är det någon som har provat låna här? Vad har ni fått för ränta?

Untie är väl inte speciellt nya? För mig att det finns en annan tråd om dessa...ansökt hos Pluskan och Slantar med 2 i betyg hos Bisnode. Avslag. Tror att det krävs rätt bra betyg hos Bisnode för att bli beviljad hos Untie.

Från och med idag lanseras en ny hemsida på www.untie.se där du som kund kan logga in och få dina finansiella tjänster sammanställda på ett och samma ställe.

Till en början kommer du åt de tjänster och varumärken som Untie-gruppen tillhandahåller inom lån och investeringar. Utbudet kommer sedan att utökas löpande allt eftersom vi integrerar fler tjänster från olika leverantörer av finansiella tjänster.

Målsättningen är att Untie.se ska bli samlingsplatsen för finansiella tjänster där du kan se och hantera alla dina tillgångar och skulder oavsett hos vilken leverantör de finns.

Du kan redan nu gå in på www.untie.se och logga in uppe i högra hörnet där det står ”Mina sidor”.

Hälsningar,
Untie

Fick detta mail 3e oktober att dom lanserat Untie.se då jag har varit kund hos pluskan, vet inte om dom bara har ny hemsida eller om dom också lanserat blancolånet i samband med det.
Har inte sett deras blancolån tidigare. Tror det är helt nytt för hemsidan.

Dom kanske har sänkt som Slantar gjorde?

Från och med idag lanseras en ny hemsida på www.untie.se där du som kund kan logga in och få dina finansiella tjänster sammanställda på ett och samma ställe.

Till en början kommer du åt de tjänster och varumärken som Untie-gruppen tillhandahåller inom lån och investeringar. Utbudet kommer sedan att utökas löpande allt eftersom vi integrerar fler tjänster från olika leverantörer av finansiella tjänster.

Målsättningen är att Untie.se ska bli samlingsplatsen för finansiella tjänster där du kan se och hantera alla dina tillgångar och skulder oavsett hos vilken leverantör de finns.

Du kan redan nu gå in på www.untie.se och logga in uppe i högra hörnet där det står ”Mina sidor”.

Hälsningar,
Untie

Fick detta mail 3e oktober att dom lanserat Untie.se då jag har varit kund hos pluskan, vet inte om dom bara har ny hemsida eller om dom också lanserat blancolånet i samband med det.
Har inte sett deras blancolån tidigare. Tror det är helt nytt för hemsidan.
Dem har väl hetat kreditbörsen tidigare så ej ny
Men sidan kanske dem har gjort om.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp