Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Universal/A3 abonnemang via boku

• Trådstartare
  • Start datum
Mitt skulle aktiveras igår, men funkade så fort jag fick hem simkortet. Inväntar det andra simkortet som stod att det ska aktiveras 17 juni så får se om det också aktiveras direkt
]
Ja det låter ju bra märkligt om man måste vänta typ 1,5 vecka.

Såg imorse att jag hade fått sms med koden från boku, testade igen men får inget sms nu haha.

Haha, hyfsad fördröjning.
Verkligen men har bara funkat en gång att jag ens fått sms haha, men kan ju hoppas på att det är igång nu iaf.
Har hämtat ut det andra abonnemanget nu också, funkar utan problem, siru gick bra där

Verkligen men har bara funkat en gång att jag ens fått sms haha, men kan ju hoppas på att det är igång nu iaf.
Har hämtat ut det andra abonnemanget nu också, funkar utan problem, siru gick bra där
Allright, så det där med aktiveringen stämmer inte helt enkelt

Funkade Boku På det andra abonnemanget?
Hos mig fungerar det inte. :/

Någon som har Tips på operatörer som inte tar uc ,,,vimla kunde jag bara beställa abbonemang om jag gjorde kort betalning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp