Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Undrar hur mycket räntor man betalt i år...

Jag får maila lumify och credifi för att få svar på hur mycket räntor jag hade betalt innan de skickade till Gothia.Får se om de vill svara.Skatteavdrag för betalda räntor har jag ju rätt till.Bör bli en slant tillbaks på skatten så jag kan hoppa på några småkrediter och gräva ner dom för gott.Har ni koll på hur mycket räntor ni betalt?

Nej kanske 25k eller så, är inte så noga, det kommer kontrolluppgifter på de jag har

3500:-
Det står specificerat på varje avi (åtminstone bolån hos Swedbank)

3500:-
Det står specificerat på varje avi (åtminstone bolån hos Swedbank)
Det förstår jag.För smålån här och där får man kolla på varje sida det går men jag tror det blir ungefär en månadshyra(ca 7000) tillbaks på skatten sen och då kan jag få bort 3 st småkrediter.Det vore fint för det gör drygt 900 per månad som jag sen kan pynta in på annat.

Det förstår jag.För smålån här och där får man kolla på varje sida det går men jag tror det blir ungefär en månadshyra(ca 7000) tillbaks på skatten sen och då kan jag få bort 3 st småkrediter.Det vore fint för det gör drygt 900 per månad som jag sen kan pynta in på annat.
Är det inte bättre du jämkar?

När brukar man se vad man betalar i räntor? När skickar bankerna in till Skatteverket? Är de först i mars man ser det?

När brukar man se vad man betalar i räntor? När skickar bankerna in till Skatteverket? Är de först i mars man ser det?
Ja det är först då du ser sammanställningen. Under januari ska rapporteringen ske

Nja roligare med ett tillskott en gång om året och slippa kvarskatt
Fast man får ut mer på ett helt år än med deklarationen om man jämkar, och jämkar man på rätt uppgifter så blir det ingen kvarskatt :)

Fast man får ut mer på ett helt år än med deklarationen om man jämkar, och jämkar man på rätt uppgifter så blir det ingen kvarskatt :)
Det är nog lättare om man har alla uppgifter.Ska kolla i slutet på nästa år hur det ser ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp