Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Undra hur mkt man får tillbax på skatten? Kan man kolla i förväg?

Förra året fick jag tillbax 9500kr ca o hoppas på lika mkt nu om inte mer...Vill så gärna betala bort min löneutmäting.

Nån som vet hur man i förväg kan kolla upp hur mkt man ska få tebax elr måste man vänta tills april?:/

Förra året fick jag tillbax 9500kr ca o hoppas på lika mkt nu om inte mer...Vill så gärna betala bort min löneutmäting.

Nån som vet hur man i förväg kan kolla upp hur mkt man ska få tebax elr måste man vänta tills april?:/
Hej
Du kan se redan 7 mars om du har kivra. Skulle fått 48 tusen förra året Meeeeeeen Icke, mina rotavdrag var tydligen inte godkända :(:( besvikelse delux!

Du kan redan nu på skatteverkets hemsida räkna ut din skatt och se hur mycket du kommer att få tillbaka.

Har använt den där sidan och räknar med 31 000 cirka :)

Fick mina kontrolluppgifter från jobbet i fredag så nu vill man bara ha pengarna :)

Jag har noll koll. Tror jag ligger +-0.
Men nästa år bör återbärgningen bli rejäl.

Eftersom du är föremål för utmätning så får du inget alls tillbaka, utan pengarna går direkt till Kronofogden. Men om du vill räkna på hur mycket det blir så gör du det här: https://app.skatteverket.se/rakna-skatt-client-skut-skatteutrakning/

Om jag bara matar in inkomst och dragen skatt enligt kontrolluppgift från arbetsgivaren så säger sidan att jag ska få tillbaka 34,000kr kan det verkligen stämma att jobbet dragit så mycket extra i skatt? Det står inget om avdrag för räntor osv, men det kanske är ifyllt redan? Hittade ingenstans att skriva in det men jag hamnar nog på nånstans runt 45,000 i underskott kan jag tänka mig...

Hej
Du kan se redan 7 mars om du har kivra. Skulle fått 48 tusen förra året Meeeeeeen Icke, mina rotavdrag var tydligen inte godkända :(:( besvikelse delux!

För nytt hus?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp