Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC

Hej
Tänkte få råd om alla uc och chansen att man kan få lån snart kanske runt 150000kr
Jag har 12 upplysningar på mig,tre försvinner 14e juni,tre i augusti och resten i slutet av året utom en eftersom jag råkade söka northmill utan att läsa noggrant att det är uc, ansökte nyss 10e juniså den är helt ny,dumma jag!
nu har jag betyg 8% och 522 i score.
Vad tycker ni? blir jag aktuell för lån snart eller den nya uc har sabbat...
Har lån på nordea 78000kr och loanstep
bara nordea syns på uc
Tack!!!

Senast ändrad:
Jag skulle ha väntat till efter augusti om du kan och går runt bsrs 2 mån bort, ingen kredit? Inkomst? Du har ganska högt betyg flr den skulden nämligen men många ff gör ju sitt

Jag skulle ha väntat till efter augusti om du kan och går runt bsrs 2 mån bort, ingen kredit? Inkomst? Du har ganska högt betyg flr den skulden nämligen men många ff gör ju sitt
inga krediter utom de två ( nordea o loanstep) på banken utan skyldig till en familjemedlem som jag betalar av varje månad.
Men ah jag får nästan efter vänta efter augusti.
efter december sa har jag bara den här nya uc som jag råkade ta på mig nyss...
Har 25700 innan skatt i månadslön

Jag skulle sökt i augusti då många ff försvunnit (6 st) om jag hade klarat mig ekonomiskt tills dess :)

Kan du inte fråga familjemedlemen om du kan få betalnings fritt i 2 eller 3 månader tills du kan söka i augusti så du får bättre förutsättningar?

jag har faktiskt funderat om jag ska fråga det går inte riktigt runt när semestern börjar dvs massa aktiviteter med barnen

jag har faktiskt funderat om jag ska fråga det går inte riktigt runt när semestern börjar dvs massa aktiviteter med barnen
Säg att det är en av orsakerna så går det nog bra du kan ju bara få ett nej.Annars kanske det går bra att betala en mindre summa så betalar du i alla fall något om det känns bättre. ^^

jag betalar 4000 till dem, 1800 till nordea och 1000 till loanstep
så det blir jävligt dyrt och svårt
är skyldig 260000 till familjen lixom
plus nordea och loanstep
jag landar på ca 360000
vet inte om det går ens samla så stor summa på ett med mindre belopp än vad jag har nu..
eller är det ens möjligt att ta så stor lån med den månadslönen,??

jag betalar 4000 till dem, 1800 till nordea och 1000 till loanstep
så det blir jävligt dyrt och svårt
är skyldig 260000 till familjen lixom
plus nordea och loanstep
jag landar på ca 360000
vet inte om det går ens samla så stor summa på ett med mindre belopp än vad jag har nu..
eller är det ens möjligt att ta så stor lån med den månadslönen,??
Det tror jag absolut efter augusti, du borde komma ner i betyg om du inte har någon kredit som är maxad och syns eller syns lägre inkomst på uc? Tycker som sagt ditt betyg är högt annsrs

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp