- Meddelanden
- 347
- Mottagna reaktioner
- 190
- Poäng
- 367
UC är inte statiskt, deras analysfolk kanske har nya variabler de slängt in i sitt betyg.
Ingen alls förändring. Den är precis likadan som den va förra månaden.Hej! Helt 100 på ingen förändring? Dvs har du utnyttjat fler av dina krediter som finns med i uc, kanske ingen förändring på en skuld dvs varken gått upp eller ner? Kan väl också påverka..
De var ju konstigt!.. aja bara vänta o se. Min är på 1.1 fortfarande också, från tidigare 1.3. Dem sa att mitt stämmer? Samt att ingen pgående bugg finns som påverkar uc-score. Vem vet, återstå o se..Min Uc ligger fortfarande på 1.4 jämfört med 6.0 i onsdags. Min uc-score gick från 537 till 612.
Tror absolut inte det stämmer då jag är 100% belånad mot min inkomst och har 8 ff. Jag har iofs en obelånad bostadsrätt men det har jag haft länge så det skall inte spela in tycker jag..
Wow sa dom det!? Förra gången mitt hoppade runt så återställdes det dagen efter så detta känns ju ruskigt intressant.De var ju konstigt!.. aja bara vänta o se. Min är på 1.1 fortfarande också, från tidigare 1.3. Dem sa att mitt stämmer? Samt att ingen pgående bugg finns som påverkar uc-score. Vem vet, återstå o se..
Återkom ni andra vid förändringar!
Ja enligt dem. Men vem vet, mitt skiljer ju sig inte mycket 1,3 till 1,1 så kan ju definitivt stämma, har inga större förändringar men dem uppdaterar ju uc:n och skulderna som syns där minskat.. men jävligt konstigt för vissa här med sån drastisk förändring. Mitt har vart så nu i ca 3 dagar iaf. Återstå o seWow sa dom det!? Förra gången mitt hoppade runt så återställdes det dagen efter så detta känns ju ruskigt intressant.
Tänkte vänta tills alla mina ff (tog 7 upplysningar på samma dag mitt jävla nöt) försvinner i Juni för att ta ett bostadslån och lösa mina dåliga lån. Nu tänker jag göra det på måndag om detta står sig..
1.4 här fortfarande så jag är mycket nöjd!Hur äre för alla här nu, har det ändrats tillbaka? Mitt är kvar på 1.1. Gäller nog ej bugg för min del iaf
Har ditt ändrats tillbaka?Hoppas det är en bugg. Mitt betyg gick från 12,1 till 28,8