Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC score gick upp avsevärt.

Hej på er!

idag så loggade jag in på minuc och såg att min score hoppade från 3.5 till 8.6 bara sådär.
fatrsr ingenting. Inga förändringar har skett de senaste månaderna förutom att min lån och krediter har gått ner. Någon som vet vad det kan bero på?

Hej på er!

idag så loggade jag in på minuc och såg att min score hoppade från 3.5 till 8.6 bara sådär.
fatrsr ingenting. Inga förändringar har skett de senaste månaderna förutom att min lån och krediter har gått ner. Någon som vet vad det kan bero på?
Något är fel. Men uc gick från 6.0 igår till 1.4 idag och mina förutsättningar har inte förändrats alls.

Mitt står kvar på 1,8 så ingen förändring här i a f

Med tanke på svaren kan en ju hoppas iaf

Hmm samma här, har gått upp från 17 till 20 sen igår helt utan anledning.

Jag har valt att vänta med vissa räkningar i mars månad och ska betala in dubbelt nästa månad i april. Kan det vara så att ”UC ” tror att jag har större chans att få en anmärkning kanske så de höjer mitt score?

Jag har valt att vänta med vissa räkningar i mars månad och ska betala in dubbelt nästa månad i april. Kan det vara så att ”UC ” tror att jag har större chans att få en anmärkning kanske så de höjer mitt score?
Nej det tror jag inte, hur kan UC veta att du planerar att hoppa över räkningar i mars?
Men har du övertrasserat kreditkort så påverkar det betyget negativt.
Annars verkar det bara att det är nåt knas hos Uc igen

Nej det tror jag inte, hur kan UC veta att du planerar att hoppa över räkningar i mars?
Men har du övertrasserat kreditkort så påverkar det betyget negativt.
Annars verkar det bara att det är nåt knas hos Uc igen
Tänkte eftersom de ser att det inte har skett nån förändring i mina lån. Har inget övertrasserat. Men men, återstår att se. Jobbat mycket på min UC så man blir ju lätt irriterad när man ser en sån förändring.

Min gick ner från 1.3 till 1.1... tänkte att det helt enkelt beror på att ju mer skulderna sjunker och att dom typ kanske uppdaterar uc runt mitten av månaden, så minska det drf.

Men troligen att det är nån bugg bara då? Ni som blivit påverkade återkom gärna om det ändras igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp