Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC score avbetala krediter

Läser du runt här kommer du snart märka att du inte är ensam. Många som haft problem med just spel:-(. Kan ändå vara skönt att känna att man inte är själv och du kommer också märka att det oftast blir ljusare och bättre!

Ja jag har läst en del. Känns skönt att kunna ”prata” med andra i samma sits

Är det någon bank/långivare som godkänner att totala skulden överskrider deklarerad årsinkomst? @Gaston @Terry_ vet ni?

Tror att @Terry_ har bra koll på det här med möjligheten med lite större lån. Men jag vet att en del väljer att ta två olika lån för att öka på chansen. Till ex istället för 200 K på ett ställe, ta två på 100 K

Tror att @Terry_ har bra koll på det här med möjligheten med lite större lån. Men jag vet att en del väljer att ta två olika lån för att öka på chansen. Till ex istället för 200 K på ett ställe, ta två på 100 K

Okej, så man söker på en jämförelse sida för lån och söker 100k så väljer man isf två av erbjudandena?

Okej, så man söker på en jämförelse sida för lån och söker 100k så väljer man isf två av erbjudandena?

Jag tror att det går att göra det, men avvakta lite tills vi vet säkert. Eller om man söker på på två olika låneförmedlare samtidigt. Det har diskuterats här ibland men jag minns inte i vilka trådar.

Är det någon bank/långivare som godkänner att totala skulden överskrider deklarerad årsinkomst? @Gaston @Terry_ vet ni?

Absolut,
Finns flera medlemmar här som har upp till 300% belåning kontra deras inkomst...

Absolut,
Finns flera medlemmar här som har upp till 300% belåning kontra deras inkomst...

Okej tack för svar båda två.

Vilken förmedlare är bäst? Lendo, anvisa, sambla etc?
Söker jag på 100k då och tar två olika erbjudanden isåfall?
Ska in ansöka förens i september men ändå, jag måste lära mig lite! Hehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp