Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC riskprognos

Hej, för tre dagar sen loggade jag in på minuc jag ville kolla min riskprognos o då låg den på 7.3% men idag när jag loggade in så låg den på 18.3%? Hur kommer det sig att den steg bara så här snabbt på det sättet? Det ingen som har tagit en kreditupplysning på mig och jag har inte heller sökt nåt lån, jag mailade de och de svarade så här "Tyvärr kan vi aldrig gå in på enskilda fall när det kommer till UC Riskprognos. Det finns alltså inte någon person här på UC som kan säga varför du har fått den riskprognos du fått och det finns inte heller någon person här som kan ändra eller påverka din UC Riskprognos." Vad kan det här bero på ? Har det hänt er så förut?

Den måntliga uppdateringen skedde igår angående krediter/blancon. Har du ökat användning av någon kredit eller evetuellt har något övertrasserat?

Den måntliga uppdateringen skedde igår angående krediter/blancon. Har du ökat användning av någon kredit eller evetuellt har något övertrasserat?

Hej, jag har ica blanco 250k och northmill 25k maxad men för två dagar sen så betalade jag 5000 kr för northmill och det står i minuc att den är fortfarande 25500kr/25000kr men kanske de har inte hunnit uppdatera för mig.

Hej, jag har ica blanco 250k och northmill 25k maxad men för två dagar sen så betalade jag 5000 kr för northmill och det står i minuc att den är fortfarande 25500kr/25000kr men kanske de har inte hunnit uppdatera för mig.

Uppdateringen sker varje månad den sista dagen i månaden. Alltså saldot som du har på krediterna/blacona den 31:a April kommer att synas vid nästa uppdatering kring mitten av nästa månad.

Låter konstigt när man förklarar men det uppdateras den sista, visas i mitten av nästa månad.

Uppdateringen sker varje månad den sista dagen i månaden. Alltså saldot som du har på krediterna/blacona den 31:a April kommer att synas vid nästa uppdatering kring mitten av nästa månad.

Låter konstigt när man förklarar men det uppdateras den sista, visas i mitten av nästa månad.
Aha ok tack få se om den sjunker tillbaka nästa månad de på uc kundservice är helt värde lösa tycker jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp