Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

uc parami

Läste på någon sida att de ej tar vanlig uc är det någon som vet hur det är?

Men dom kanske inte tar en sån UC där men ser allt, som med goodcash. En så kallad UC 3 där man inte ser lån som man har på min UC. Har något lånat där och fått en UC kopia på kivra? För det man ser där det är exakt det företaget som gör upplysning ochså ser.

hej de här goodcash är de aktiva (ingen skriver ju här om dem) och i så fall är det som den här gamla tråden att de tar en uc3?

det står bara kreditupplysning på deras sida, ingenting om var

mer info önskas tack :)

hej de här goodcash är de aktiva (ingen skriver ju här om dem) och i så fall är det som den här gamla tråden att de tar en uc3?

det står bara kreditupplysning på deras sida, ingenting om var

mer info önskas tack :)
Tror de är så. Att de är aktiva o tar uc3. Men .. Det är inga mysiga gubbar du lånar av. Detta vet ja nu av erfarenhet. Så betala tillbaks i tid! Lycka till

tack för snabbt svar

nej ingen verkar mysig i den här branschen men jag gör just nu allt för att komma bort från vivus och onea... de vaf ok förut men nu har jag ingen chans att få bort dem känns det som och nya avgifterna per månad knäcker mig (haft dem länge men helt andra belopp sedan de gjorde om...) och här kan jag få en större summa till en fast relativt låg månadskostnad

är tyvärr inte i sitsen att jag kan välja och vraka var jag kan söka och eftersom jag behöver en större summa hamnade jag på en tråd om 20 t där man tipsade om goodcash o så hittade jag den här tråden

kommer betala i tid -de har ju autogiro, så det är inge fara (värre med onea en dag sen så börjar de ringa.. VIDRIGA)

men om goodchas: kommer det hem något i posten (har bankid så jag signerar direkt om jag söker) för det är inte det optimala för mig, jag har delad brevlåda och behöver epostaviseringar etc

tack

tack för snabbt svar

nej ingen verkar mysig i den här branschen men jag gör just nu allt för att komma bort från vivus och onea... de vaf ok förut men nu har jag ingen chans att få bort dem känns det som och nya avgifterna per månad knäcker mig (haft dem länge men helt andra belopp sedan de gjorde om...) och här kan jag få en större summa till en fast relativt låg månadskostnad

är tyvärr inte i sitsen att jag kan välja och vraka var jag kan söka och eftersom jag behöver en större summa hamnade jag på en tråd om 20 t där man tipsade om goodcash o så hittade jag den här tråden

kommer betala i tid -de har ju autogiro, så det är inge fara (värre med onea en dag sen så börjar de ringa.. VIDRIGA)

men om goodchas: kommer det hem något i posten (har bankid så jag signerar direkt om jag söker) för det är inte det optimala för mig, jag har delad brevlåda och behöver epostaviseringar etc

tack
Jag får fakturan varje månad i brevlådan, även om jag hade autogiro!

Tror de är så. Att de är aktiva o tar uc3. Men .. Det är inga mysiga gubbar du lånar av. Detta vet ja nu av erfarenhet. Så betala tillbaks i tid! Lycka till
Också nyfiken vad du menar med ovan? Hotar de folk och sånt :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp