Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

UC nere - automatiskt avslag eller hur tas upplysning?

Den borde ju inte reggas med tanke på att Lendo inte fullföljt förfrågan eller upplyst om förutsättningarna

Väldigt mysko att du inte fått något erbjudande med bra förutsättningar.
Det tycks att bankerna kan behandla ansökningar men ingen har fått en enda erbjudande-någonting stämmer inte, personligen tycker jag att det (Uc nere)påverkar annars skulle någon få åtminstone en erbjudande.

Fick nu kopian. Verkar som att bankerna har behandlat ansökan och en ff har registrerats.

Man kan sätta igång ansökningsprocessen igen genom att ta kontakt med Lendo och be dem sänka ner beloppet samt perioden kanske. Har gjort det nån gång och det gick. Kan också rekommendera att du avvaktar till nästa vecka istället eller när UC är fullt fungerande igen. Det är fortfarande krångligt och nåt som inte stämmer, med A-kassa också tex

Fick du sms/mail från Lendo att alla bankerna har behandlat din ansökan, färdig behandlad, och tyvärr mm ….,?

Senast ändrad:
Sorry för sent svar, men jag ändrade på ansökan efter 4 dagar men fick ändå inget erbjudande. Får helt enkelt avvakta ett tag till :)

Sorry för sent svar, men jag ändrade på ansökan efter 4 dagar men fick ändå inget erbjudande. Får helt enkelt avvakta ett tag till :)
din UC är giltig hos bankerna i 30 dagar så ingen brådska än, eftersom väldigt många system är automatiska så kommer du få erbjudanden snart om det inte blir ett direkt avslag, men då kan du bara ringa nån av bankerna och fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp