Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

UC kört men Bisnode 6:a - vad kan man söka?

Kikade runt i en annan tråd som berättar om bisnodes system och på min senaste kreditupplysning hade jag en 1 a - kredit avrådes... så får låna från någon som använder sig av det man ser på minupplysning helt enkelt.

Faaaen
Fairlo har relativt många fått beviljat 50.000kr hos sista tiden. Dom använder sig av Bisnode och har dessutom godkänt många med sämre score. Finns en tråd om Fairlo där du kan läsa lite mer. Visserligen endast upp till 50.000kr.

Hej allihopa,

Vad tror ni om mina chanser att få ett lån på 200-300k är?

Jag har i dagsläget Inga lån överhuvudtaget och inte några förfrågningar på uc heller(har aldrig sökt lån innan).

Kruxet är att jag bara är timanställd då jag pluggar. Men jag har ganska bra årsinkomst för att vara timanställd (180k förra året och 200k detta år).

Tror ni jag kan få beviljat 200-300k?
Tacksam för svar

Hej allihopa,

Vad tror ni om mina chanser att få ett lån på 200-300k är?

Jag har i dagsläget Inga lån överhuvudtaget och inte några förfrågningar på uc heller(har aldrig sökt lån innan).

Kruxet är att jag bara är timanställd då jag pluggar. Men jag har ganska bra årsinkomst för att vara timanställd (180k förra året och 200k detta år).

Tror ni jag kan få beviljat 200-300k?
Tacksam för svar
Snälla ställ inte samma fråga i alla trådar du hittar + ett eget inlägg med exakt samma innehåll, förstå kaoset om alla gjorde så

Gick du från 4 till 6 i betyg? Jag har aldrig hoppat mer än ett steg i taget

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp