Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

UC kört men Bisnode 6:a - vad kan man söka?

Hej

12 oktober gick jag från 4 på Bisnode till en 6a. Vilka aktörer kan rimligen ge mig lån på runt 200 000kr? Eller är det bara mindre högriskkrediter man kan dra på sig med detta betyg? Tror inte wästgöta är sugna...

Hej

12 oktober gick jag från 4 på Bisnode till en 6a. Vilka aktörer kan rimligen ge mig lån på runt 200 000kr? Eller är det bara mindre högriskkrediter man kan dra på sig med detta betyg? Tror inte wästgöta är sugna...
Om inget annat nyligen dykt upp på marknaden är det väl endast wästgöta som erbjuder 200t med enbart bisnode. Vad jag vet iaf..

200.000 med bara Bisnode finns inte idag. Inte en enskild aktör, ja förutom Wästgöta som du nämner.

Divide är knepiga. De lånar bara ut max 50K trots att deras hemsida nämner 250K. I två år har det dessutom stått på deras hemsida att de snart lanserar sin tjänst, haha!! Men ja, de tar Bisnode, inte UC.

OK, GetDevide är det genom UC då? Tyckte nån sa 250 000 genom Bisnode..

Juste, GetDivide ja...En av dom klassiska "Lansering kommer"

Man har sett några sådana dessa 10 åren....

Alright, hmm... Vetifan vad man kan göra då.

Vågar man söka 100k på Wästgöta och 50k på GetDevide? Har en drös förfrågningar på Bisnode redan, men blev förvånad att jag gick från en fyra till en sexa. Trodde på en femma... Kliar i fingrarna, men vill itne sabba något. Tyvärr är det ju som alltid så brådskande med att lösa skitlånen..

GetDivide tror jag att du har större chans hos.

Risicum har 50.000 men osäker om dom fortfarande är aktiva.

Kikade runt i en annan tråd som berättar om bisnodes system och på min senaste kreditupplysning hade jag en 1 a - kredit avrådes... så får låna från någon som använder sig av det man ser på minupplysning helt enkelt.

Faaaen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp