Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uc inkomst 2019

Hej

har tänkt söka samlingslån så fort inkomsten för år 2019 visas på UC och det blivit uppdaterat, tänkte samtidigt ha inför detta betalt ner mina kreditkort så mycket det går för en så bra risk % som möjligt.
När blir den uppdaterad? April, i mitten? Något specifikt datum?
Och när är det då lämpligt att jag betalar ner kreditkorten? Slutet av mars?

Tack
Grodan

Hej

har tänkt söka samlingslån så fort inkomsten för år 2019 visas på UC och det blivit uppdaterat, tänkte samtidigt ha inför detta betalt ner mina kreditkort så mycket det går för en så bra risk % som möjligt.
När blir den uppdaterad? April, i mitten? Något specifikt datum?
Och när är det då lämpligt att jag betalar ner kreditkorten? Slutet av mars?

Tack
Grodan
Om du deklarerar så fort det går så kan din inkomst synas i april. Då gäller det att ha betalt ner kreditkorten i slutet av mars.

Om du deklarerar så fort det går så kan din inkomst synas i april. Då gäller det att ha betalt ner kreditkorten i slutet av mars.

Även om man gör någon ändring?

Så Bisnode uppdaterar samtidigt som UC. Intressant

Så Bisnode uppdaterar samtidigt som UC. Intressant

Om det är exakt samma dag för alla har jag ingen koll på men alla aktörer får ju samma information från skatteverket och ingen av dom kan få denna information förens din deklaration är godkänd av skatteverket... Så din inkomst för 2019 uppdateras ungefär samtidigt hos alla aktörer efter att skatteverket godkänt din deklaration och eventuella avdrag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp