Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tyvärr har jag dummat mig och behöver råd.

Hej bästa forumet,

Väldigt lång historia, väldigt kort.

Som många andra sitter jag på en bakgrund med spelmissbruk,
Sitter med 3 olika blanco med en totalt på 648 000 kr, betalar av ca 10 000 i månanden för dem.

Får ut ca 35 000 och tanken är att jag ska ansöka om ett nytt samlingslån i början av nästa år när min betalningsanmärkning försvinner, har noll ff. Tyvärr fick ett återfall mig att spela bort nästan hela lönen. Går på terapi varje vecka för mitt missbruk. Vart kan jag bli beviljad ett lån på 20-30 000 med mina förutsättningar? Har som sagt 0 FF men en Betalningsanmärkning ifrån 2024-02

1780299620381.png

1780299648611.png

Hej bästa forumet,

Väldigt lång historia, väldigt kort.

Som många andra sitter jag på en bakgrund med spelmissbruk,
Sitter med 3 olika blanco med en totalt på 648 000 kr, betalar av ca 10 000 i månanden för dem.

Får ut ca 35 000 och tanken är att jag ska ansöka om ett nytt samlingslån i början av nästa år när min betalningsanmärkning försvinner, har noll ff. Tyvärr fick ett återfall mig att spela bort nästan hela lönen. Går på terapi varje vecka för mitt missbruk. Vart kan jag bli beviljad ett lån på 20-30 000 med mina förutsättningar? Har som sagt 0 FF men en Betalningsanmärkning ifrån 2024-02

Visa bilaga 5940
Visa bilaga 5941
Är inte lätt med anmärkning nu för tiden men gå till Google och sök så får du listor med alla altenativ och hoppas någon godkänner

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp