Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tvlicens, gick till kronofogden

Missade tvlicensen, denna har nu gått till fogden.
Inte fått ngt av fogden utan såg det på en kreditupplysning.
Betalade den idag, dom borde ha pengarna på måndag. Kan dom dra tillbaka den anmärkningen? Har endast en anmärkning kvar sen innan som går ut snart. Inte haft ngt hos kf dom två senaste åren. Känns surt om man skulle få ngt nu. Kan man köra en fuling & ringa på måndag & säga att man betalat.?

Det stod även på upplysningen att det inte fanns ngt skuldsaldo hos kf.
Är detta för att jag inte fått ngt från dom än lr är det för att jag ska få tillbaka på skatten & dom drar där?

Om du får något från KF som Bestrid direkt!

hittade denna info.tvlicens vet jag går fort till fogden o ger anm direkt.

När det gäller skulder till det allmänna – skatter, TV-avgift, vissa parkeringsavgifter, underhållsstöd, böter etc. –
är processen snabbare. Om du inte betalar din TV-avgift efter en påminnelse, restförs skulden, vilket innebär att
den automatiskt registreras i REX. Redan samma dag lämnas den vidare till kreditupplysningsbolagen och blir en
betalningsanmärkning.

Ja så är det
Jag råkade ut för det för ett par år sen...jättestort..tvlicensen..
Bättre kan jag så jag har sen dess autogiro varje månad direkt när lön går in
Så efter det missar jag aldrig detta

Men eftersom jag har en anmärkning som går ut snart & inte haft ngt hos kf de senaste två åren, kan dom inte sekretessbelägga den? Och varför stod det inte att jag hade skuldsaldo isf. Men dom måste väll kunna dra tillbaka den? Måste ju ändå få en uppmaning av kf att betala den?

Avvakta till måndag då..kolla med dom..
Har du betalat innan bör det ju inte vara problem men tror att den bör vara bokförd betald för att undvika anmärkning.
Hoppas du slipper den

Betalningen går iväg på måndag. Är mitt i ett uppbrott & trodde den skulle va betald den nionde. Hur funkar detta med sekretess?

kfm har lite info om det.men hur man ansöker vet jag tyvärr inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp