Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

TV-Programmet Lyxfällan.

Håller fullständigt med. Killen säger ju tom när de står och går igenom månadskonsumtionen att det vore gött att vinna 500k igen. Det är det han frösker uppnå när han spelar nu... och det är därför sorgligt nog han med stor sannolikhet kommer spela bort sina 13k han nu får över med nya budgeten. Spelberoende är en sjukdom som man inte löser över en natt sådär. Alla ni som är/varit där.. fundera själva hur många gånger ni har velat sluta men ändå fortsatt trots att ni vet hur skadligt det är för er och annhöriga. Man måste se detta som en sjukdom snarare än som ett beteende. Min poäng är att Lyxfällan inte löser problemet för honom även fast de försöker hjälpa. Sen har jag alltid även undrat hur deras liv blir efter nu... I hela denna mindre stad där alla känner alla så vet samtliga att han är spelberoende och ordentligt skuldsatt samt att hon har väldigt svårt att hantera pengar. Jag hoppas verkligen att det går bra för dom och att de får god hjälp! :) Jag vet bara av erfarenhet att man inte bryter vanor/beroende på 1 vecka. Därför är jag som tidigare skribent lite skeptisk till detta program.

Precis!
Så sa jag också flera gånger att nu är det slutspelat och för stunden var man ordentligt taggad.
Men sen trillar man dit ändå.
Problemet har varit att man har haft tillgängliga pengar på kontot. Vilket dom har budgeterat för nu.

Att inte ens säga att han ska spärra sig på alla spelsidor känns lite märkligt. Nu vet man ju inte vad dom väljer att producera.

Ganska obehagligt program där alla verkar gråta på beställning. Men programmet behövs! Undrar över alla saker som säljs och som tydligen inte har betalats, är det verkligen ok att sälja varorna vidare som man får se nu!?

Ganska obehagligt program där alla verkar gråta på beställning. Men programmet behövs! Undrar över alla saker som säljs och som tydligen inte har betalats, är det verkligen ok att sälja varorna vidare som man får se nu!?

Dom har avtal och fullmakt. Gör det som är bäst för att rädda situationen. Dock säljs möbler och saker för fullständigt mindem värde.

Kan dom inte testa med samlingslån först? För möbler och saker brjöveb alla köpa tillslut ändå. Vissa saker är ju personliga med

Menar du då att fullmakten innefattar godkännande att sälja saker vidare, som inte är
betalda?

Menar du då att fullmakten innefattar godkännande att sälja saker vidare, som inte är
betalda?

Att möbler är sålda pantsatta för kredit måste vara ovanligt. Normalt har du ett IKEAkort som handlar möbler på, men kontokrediten är utan säkerhet. Det är alltså ok atr sälja möbler vidare och lösa krediten på egen hand

Jag sökte typ andra säsongen de kom hem till mig och intervjuade, sen hoppade jag av fick inget bra intryck. Kändes mest som sensations tv än att jag skulle få hjälp. Körde på med växande skulder i hmmm 11 år till men är fri från allt om 23 dagar och sen kommer jag ha 18000kr över varje månad

Åhhh stort GRATTIS :) underbart ...helt skuldfri? Har du haft skuldsanering? ursäkta men hur mycket skulder hade du?...Ang håller me dej ..ett bra program men ändå som du skrev ” sensations tv” och nu måste vi ha loppis...

Ja helt skuldfri. Hade nära 800 000kr i skuld Dock aldrig hos KF el inkasso. Jobbade av till ca 600 000kr ( mycket övertid har det blivit) kunde sedan baka in lånen i huset och nu har jag sålt huset och ska hyra istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp