Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Två lån hos Santander?

För några månader fick jag ett lån hos Santander. I dag sökte jag att samla lån hos Lendo. Santander erbjöd mig ett lån, med bäst ränta,är det möjligt att ha två lån hos dem?

Dom bakar väl in ditt första lån i deras stora misstänker jag.

Jag tror jag haft det för många år sedan

För några månader fick jag ett lån hos Santander. I dag sökte jag att samla lån hos Lendo. Santander erbjöd mig ett lån, med bäst ränta,är det möjligt att ha två lån hos dem?
Jag hade 2 lån hos dom . Ett med mycket sämre ränta så bad dom slå ihop till ett lån . Hade lite sämre betyg då så det gick inte igenom automatiskt när jag sökte men dom fixade det manuellt ändå för det var ju inga ”nya ” pengar jag skulle ha så det fixade dom lätt åt mig :)

Jag hade 2 lån hos dom . Ett med mycket sämre ränta så bad dom slå ihop till ett lån . Hade lite sämre betyg då så det gick inte igenom automatiskt när jag sökte men dom fixade det manuellt ändå för det var ju inga ”nya ” pengar jag skulle ha så det fixade dom lätt åt mig :)
Men då tog de väl en UC för det.

Jag har också två lån hos Santander, med olika räntor. För att slå ihop dem behövdes en ny UC men det tyckte jag var onödigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp