- Meddelanden
- 309
- Mottagna reaktioner
- 263
- Poäng
- 437
Tack. Jag hoppas verkligen att allt ska lösa sig. Vill bara att allt ska vara över nu. Känns så skönt att titta in hit ibland, då känns allt genast lite lättare, här i verkliga livet är man helt ensam med alla tankar och oro, att bara få dela med sig lite gör att man orkar en stund till. Tack❤️Jag släppte mina skulder till KFM då det inte gick ihop längre och för mig så blev livet betydligt lättare. Tog ett par månader innan löneutmätning kom igång. Blir såklart knapert men mycket bättre för kropp och själ. Att sitta varje månad med magont för att se att det inte går ihop sig denna månad heller är mycket värre än att ha löneutmätning.
Bättre att ha lite pengar över med löneutmätning än att gå massor minus och nya lån hela tiden. Är ohållbart och för min del blev detta en utväg. Har inledande sen 25 maj och inväntar slutligt besked.
Visst blir det jobbigt en tid när man släpper sina skulder med massor av brev o telefonsamtal.... men det lugnar ner sig efter ett tag.
Kommer gå bra ska du se!
Vi är många här som har gått igenom det du nu upplever. Det blir bättre, lugnare och väldigt skönt tids nog!