Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

tryggkredit...

Ditt beteende här visar på att du inte har varit med speciellt länge på detta forum.
Du är ute efter tjafs istället för att komma med tips. Här stöttar vi varandra och så kommer det att förbli.
Hoppas du hittar diskussioner och bråk någon annanstans.

Ditt beteende här visar på att du inte har varit med speciellt länge på detta forum.
Du är ute efter tjafs istället för att komma med tips. Här stöttar vi varandra och så kommer det att förbli.
Hoppas du hittar diskussioner och bråk någon annanstans.
Jag är ny på detta forum ja. Som svar på mitt andra inlägg skrev du att du inte orkade förklara hur det funkade. Du är verkligen en person som stöttar andra! Utöver det har jag försökt resonera med dig om hur produkten fungerar, och sätta det i relation till andra typer av produkter. Du tycker då att jag "dillar" och "blandar ihop" saker, istället för att bemöta mig. Snacka om att stötta varandra.

Och vad var ditt tips i denna tråd från början? Att kasta ur dig falsarier om hur produkten fungerar?

Jag är ny på detta forum ja. Som svar på mitt andra inlägg skrev du att du inte orkade förklara hur det funkade. Du är verkligen en person som stöttar andra! Utöver det har jag försökt resonera med dig om hur produkten fungerar, och sätta det i relation till andra typer av produkter. Du tycker då att jag "dillar" och "blandar ihop" saker, istället för att bemöta mig. Snacka om att stötta varandra.

Och vad var ditt tips i denna tråd från början? Att kasta ur dig falsarier om hur produkten fungerar?
Önskar dig lycka till i andra diskussioner

De har tydligen börjat med uttagsavgift, 150 kr/uttag…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp