- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 7
Jag tolkar det som att du hela tiden pratat om Viaconto, starkt inlägg!Ja du. Börjar undra samma om dig
Jag tolkar det som att du hela tiden pratat om Viaconto, starkt inlägg!Ja du. Börjar undra samma om dig
Haha. Okej. Kör vidare med dina tolkningar, det blir nog braJag tolkar det som att du hela tiden pratat om Viaconto, starkt inlägg!
Absolut. Kör vidare du med dina lögner också. Ska bli intressant att följa nästa tråd du startar och se ifall den tilldrar sig lite lika intresse som denna.Haha. Okej. Kör vidare med dina tolkningar, det blir nog bra
Jag är ny på detta forum ja. Som svar på mitt andra inlägg skrev du att du inte orkade förklara hur det funkade. Du är verkligen en person som stöttar andra! Utöver det har jag försökt resonera med dig om hur produkten fungerar, och sätta det i relation till andra typer av produkter. Du tycker då att jag "dillar" och "blandar ihop" saker, istället för att bemöta mig. Snacka om att stötta varandra.Ditt beteende här visar på att du inte har varit med speciellt länge på detta forum.
Du är ute efter tjafs istället för att komma med tips. Här stöttar vi varandra och så kommer det att förbli.
Hoppas du hittar diskussioner och bråk någon annanstans.
Önskar dig lycka till i andra diskussionerJag är ny på detta forum ja. Som svar på mitt andra inlägg skrev du att du inte orkade förklara hur det funkade. Du är verkligen en person som stöttar andra! Utöver det har jag försökt resonera med dig om hur produkten fungerar, och sätta det i relation till andra typer av produkter. Du tycker då att jag "dillar" och "blandar ihop" saker, istället för att bemöta mig. Snacka om att stötta varandra.
Och vad var ditt tips i denna tråd från början? Att kasta ur dig falsarier om hur produkten fungerar?