Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

tryggkredit...

Tryggkredit erbjuder nu höjning mot en avgift. Har aldrig varit med om det tidigare.
Det "roliga" är om man blir erbjuden höjning (mot avgift) så kan du nekas i ett senare skede när du ska ta ut pengar. Kreditupplysning + Tink

Bedragare, polisanmäl dom för ocker

Tryggkredit erbjuder nu höjning mot en avgift. Har aldrig varit med om det tidigare.
Det "roliga" är om man blir erbjuden höjning (mot avgift) så kan du nekas i ett senare skede när du ska ta ut pengar. Kreditupplysning + Tink
Va det sjukaste jag hört på länge ,,,,

Men om man får sin höjning godkänd får man ju pengarna utbetalda, förstår inte vad problemet här skulle vara? Det är väl ingen skillnad mot att ta ett nytt lån någonstans och betala en uppläggningsavgift?

Men om man får sin höjning godkänd får man ju pengarna utbetalda, förstår inte vad problemet här skulle vara? Det är väl ingen skillnad mot att ta ett nytt lån någonstans och betala en uppläggningsavgift?
Du har en kredit hos dom men måste ansöka för varje uttag . Uttag beviljas efter kreditupplysning och Tink-kontroll.

Jobbar inte för dem men kan erkänna att jag varit kund ett par gånger. Det verkar vara något jag missar här, eftersom du uppmanar mig att gå in på deras hemsida och läsa.
Om du tar ett annuitetslån hos någon annan, får pengarna utbetalda och sedan amorterar hälften. Har du då per automatik rätt att ta ett nytt lån på det amorterade beloppet? Det är så du insinuerar att det borde funka, men jag tror inte det funkar så någonstans. Hade gärna varit kund där isåfall, haha.

Står dessutom att det är kostnadsfritt att ansöka så jag begriper heller inte vad TS bråkar om.

Står dessutom att det är kostnadsfritt att ansöka så jag begriper heller inte vad TS bråkar om.
möjligtvis kostnadsfritt att ansöka. Ska du eventuellt höja en befintlig kredit som du kanske inte ens får ta ut på så får du betala en avgift för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp