Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Tryggkredit och Primal Capital. Är de svåra?

Har olika avbetalningsplaner och tänkte ta ett enkelt lån hos dessa. Nån som blev belviljad nyligen?
Vill inte ansöka via UC nu. Har andra planer. Tack på förhand.

Båda har alltid gett mig avslag oavsett hur bra jag haft mitt betyg

Tryggkredit känns ganska hårda. Alltid fått avslag också med ganska hög årsinkomst, lågt belånad, få antal förfrågningar med mera.
Primtal Capital har jag sökt en gång, avslag där också. Vet betydligt mindre om de sistnämnda ska tilläggas.

Tryggkredit känns ganska hårda. Alltid fått avslag också med ganska hög årsinkomst, lågt belånad, få antal förfrågningar med mera.
Primtal Capital har jag sökt en gång, avslag där också. Vet betydligt mindre om de sistnämnda ska tilläggas.
Håller med om tryggkredit. Verkar inte alltför lätt och få trots bra ekonomi. Vet flera som nekas.

Ja dessa ger alltid avslag. Du får ej ha något underskott. Du måste ha en hög inkomst och minst 10 i bisnode betyg.... Det är betydligt lättare att få ett lån via din bank med bra ränta.. OBS! Slösa ej en ansökan på dessa.

Och även om du har en pågående välskött kredit så tar de en Bisnode vid uttag inom krediten och alltid avslag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp