Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

tryggkredit nekade mitt uttag och höjning

Har själv lån hos tryggkredit. Skit i att ta lån och ännu mindre hos dem. Dyrt och eländigt. Bättre vara skuldfri och slippa ångesten över dyra lån.

Någon som testat uttag på sista tiden dvs utan att ansöka om höjning. Stor nackdel med dom är att de tar bisnode även vid uttag vilket inte känns bra.

Jag vet exakt hur det är. Har mobillån och det är samma skitföretag. De hotar konstant men läs villkoren så ser du att efter 3 missade betalningar så får du uppsägning. Då har du 30 dagar att betala ikapp

Jag vet då jag nyss varit med om det.

Jag vet exakt hur det är. Har mobillån och det är samma skitföretag. De hotar konstant men läs villkoren så ser du att efter 3 missade betalningar så får du uppsägning. Då har du 30 dagar att betala ikapp
De är så luddiga i sina svar. Och inget stämmer på deras sida. De säger att det är en faktura med massor av avgifter på. Och ska betalas till mitten av april. Och inget svar om de skickar direkt till kronofogden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp