Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tryggkredit mobillån

Ger dessa missbrukad kredit och vilket inkasso är det?

Nej.

Snabbfinans går också under Tryggkredit och jag fick väldigt länge ingen avbetalningsplan i överhuvudtaget pratar om år så skulle inte rekommendera att släppa något till inkasso .Dock var de väldigt trevliga alltid i bemötandet men fick nej varje gång jag frågade .Har dock avbetalningsplan nu blev oerhört lättad när jag fick det plötsligt .

Snabbfinans går också under Tryggkredit och jag fick väldigt länge ingen avbetalningsplan i överhuvudtaget pratar om år så skulle inte rekommendera att släppa något till inkasso .Dock var de väldigt trevliga alltid i bemötandet men fick nej varje gång jag frågade .Har dock avbetalningsplan nu blev oerhört lättad när jag fick det plötsligt .
Okej, de lät drygt! Hann dom skicka till lf ? Hur mycket hade du i skuld till dom?

Hej,
Tar upp denna tråden igen.
Ligger idag efter med 3st månadsbetalningar till nedan bolag, vet ni vilka inkassobolag respektive använder? Just nu säger dem sig själva skicka skuld till kronofogden men förmodar att det måste gå till inkasso först?
Tryggkredit
Snabbfinans
Expresskredit

MVH

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp