Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trygg kredit upplysning

Syns inget, varken på uc eller minupplysning.

Nej avslag då jag var sen med en faktura till mobillån.

Vore kul att höra ifrån någon som faktiskt fått av dom.

Jag fick för dryga halvåret sedan. Vet inte hur mina förutsättningar var då. Hade inte börjat läsa här så mycket att jag begrep. Jämfört med mycket annat är räntan helt okej. MEN de tar bisnode varje gång man tar ut pengar! Så nu kan jag inte använda de pengar som jag betalat tillbaka.

Jag fick för dryga halvåret sedan. Vet inte hur mina förutsättningar var då. Hade inte börjat läsa här så mycket att jag begrep. Jämfört med mycket annat är räntan helt okej. MEN de tar bisnode varje gång man tar ut pengar! Så nu kan jag inte använda de pengar som jag betalat tillbaka.

Skickar dom pappersfakturor eller mail ?
Bara Bisnode ?

Vilket belopp sökte du?

Jag sökte tror jag 15000 å sen höjde å fick 25000.

Tar de inte Instantor också? Man loggar in inbäddat via sin bank och de söker igenom ens bankkonto och alla transaktioner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp