Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trygg kredit upplysning

Nej dom ringer inte. Har aldrig ringt min iaf.

Sökte precis lån hos dom. Fick beviljat 20.000 kr. Pengarna kom in på kontot efter 10 min. Inget samtal ens. Supersmabba var dom. O månadskostnad 1088 !!!!?? Galet bra.

Skickade även mail och frågade om domtö tar uc. Fick svar att dom endast tar Bisnode. Skulle dom sedan ta uc så kan man alltid skicka in ett klagomål till UC och till tryggkredit där man printar mailet man fått av dom där dom skriver Bisnode

Ok då får jag nog vänta ut några ff har 17 st nu . Men dom flesta är gamla . Hade du några färska ff

Sökte precis lån hos dom. Fick beviljat 20.000 kr. Pengarna kom in på kontot efter 10 min. Inget samtal ens. Supersmabba var dom. O månadskostnad 1088 !!!!?? Galet bra.
Tar de instantor eller får man krediten utan djup granskning i ens ekonomi och transaktioner tex instantor

Vet inte vad instantor är. Dom tog en bisnode endast. Gick förvånansvärt smidigt och fort att få in pengarna på kontot

Jag gillar Tryggkredit. Snabba utbetalningar och en smidig hemsida. Förutom det lilla faktum att de tar en bisnode-upplysning vid varje uttag...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp