Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trustly fungerar ej

Hej är det någon som upplever att trustly inte längre fungerar? Jag har märkt att fairlo ändrade till zimpler efter detta.
Hittar absolut ingenting om detta någonstans!
Jag har mailat trustly och får bara till svar så här:
Thank you for contacting Trustly.

Due to legal considerations, we are unfortunately unable to process your payments. We recommend that you contact your merchant to use an alternative payment method.

We kindly advise you to contact your merchant to use an alternative payment method.

We apologise for any inconvenience this may cause.

Best regards,

Är orolig är jag under nån koll? Har ett gammalt spelberoende och har massa lån pga detta. Så blir orolig

Har inte fått något av banken att jag ska redovisa eller så.

Det fungerar för mig.

Funkar inte för mig heller..står att min bank avvisar betalning. Försökt o betala när jag beställt saker till barnen..funkar inte..

Samma här , trustly funkar ej SEB. Är man under nån kontroll då?

jag har problem med Zimpler via ICA Banken, lyckades bara amortera 2000kr till Fairlo, när jag gjorde det via SEB då var det inga problem att amortera 15000kr extra.

Trustly hade jag problem med på SEB för två år sedan så jag undvek den kombinationen.

Jag upplever samma problem med Trustly, jag har SEB. Har ni någon uppdatering? Löste det sig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp