Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trustbuddy stängt - Pengar saknas

Bedrägeri kallas det!!! När man ansöker om lån som man vet att man inte kommer att kunna betala tillbaka din bedragare!
Tror inte de finns någon som tar ett lån med avsikt att inte betala tillbaks.. Men saker kan ju inträffa och förutsättningar förändras.. Va snälla mot varandra el byt forum...

De pratar om dessa på nyheterna nu.,

Det nya Panaxia? snart har bolaget gått i KK och de ansvariga sitter bakom galler.

Nä, jag menade att de pratade om trustbuddy på radion.

En tanke, visste ni, att ju mer information man kan skicka till FI, Konsumentombudsmannen, Datainspektionen, som visar hur fel dessa fel dessa förtal gör mot oss, ju mer kommer de granska dessa låneföretag! Man kan vara anonym, klippa bort information som kan leda till en själv, detta tror jag många gjort och det leder till granskning. Vissa företag har riktigt dåliga metoder som inte ens är lagliga..

Undrar hur det blir då jag precis fått till en avbetalningsplan hos deras inkassobolag... ?

Har du redan fått en avbetalningsplan så ligger ditt ärende hos det inkassot och du betalar till dem så det ska inte vara någon fara.

Hurblir det med de som har ett lån hos dom, som snart förfaller? Ska man betala in som vanligt?

Hurblir det med de som har ett lån hos dom, som snart förfaller? Ska man betala in som vanligt?

Enligt den webcast styrelseordförande och VD höll idag så sades att låntagarna har ansvar att betala in lånen enligt de avtal man har.
Trustbuddy har inte gått i konkurs, utan de har stoppat utlåningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp