Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

trustbuddy har dem eget inkasso?

fyfan vilket bolag.
dom mjölkar en totalt på pengar.

470:- x2 (2 lån) / månad i 5 månader.
5000:- ska man betala till dom innan man får en betalningsplan.

överväger att skita i det, har dom eget inkasso också?

kan jag gå runt det på något sätt? känns jävla onödigt att bara kasta iväg 5.000 till svinen.

Senast ändrad:
Trustbuddy har eget inkasso då får du en avbetalningsplan på 12 månader vilket för dina 2 lån blir ca 1200 kronor per månad. Låter du de gå till ett inkassobolag vet jag inte vad månadskostnaden blir och hur många månader du kan få på det beror på om lånen hamnar hos Intrum eller Svea.

Trustbuddy har eget inkasso då får du en avbetalningsplan på 12 månader vilket för dina 2 lån blir ca 1200 kronor per månad. Låter du de gå till ett inkassobolag vet jag inte vad månadskostnaden blir och hur många månader du kan få på det beror på om lånen hamnar hos Intrum eller Svea.

så jag måste inte betala dessa förlängningsavgifter i 5 månader först? då ljög hon mig rätt upp i ansiktet.
Då låter jag det gå till inkasso.

Du blir erbjuden deras egen avbetalningsplan först efter det gått 5 månader på varje lån dvs 5 förlängningar på varje lån. Då kan du logga in på din sida och godkänna avbetalningsplanen med din e-leg. Jag vet inte om det går att få avbetalningsplan hos dem själva innan dess. Låter du lånen gå till Intrum så lägger Trustbuddy också på 970 kronor per lån innan de skickar till Intrum och sen tillkommer Intrums kostnader för avbetalingsplan.

Du blir erbjuden deras egen avbetalningsplan först efter det gått 5 månader på varje lån dvs 5 förlängningar på varje lån. Då kan du logga in på din sida och godkänna avbetalningsplanen med din e-leg. Jag vet inte om det går att få avbetalningsplan hos dem själva innan dess. Låter du lånen gå till Intrum så lägger Trustbuddy också på 970 kronor per lån innan de skickar till Intrum och sen tillkommer Intrums kostnader för avbetalingsplan.

970 x2 + Intrums avgifter är fortfarande billigare än 5000:- som jag måste lägga ut genom förlängningar.

Kan du inte ringa eller maila dem och fråga om du kan få en avbetalningsplan redan nu och se vad de säger innan du låter lånen gå till Intrum eller kontakta Intrum och höra hur många månader du kan få hos dem på dina lån. Vet inte om Intrum kan godkänna avbetalningsplaner på 12 månader

ja fick avbetalningsplan=intrum
2000 kr i månaden är det lägsat de godkänner
Jag fick dom till att ta 1000 kr första månaden i alla fall

Ja det är det jag menar det är inte alltid bättre att låta lånet gå till inkassobolag om man kan få av smsbolaget direkt. Kan ju vara så att Trustbuddy bestämt att Intrum inte får godkänna på mindre än 2000kr/månad

Ja det är det jag menar det är inte alltid bättre att låta lånet gå till inkassobolag om man kan få av smsbolaget direkt. Kan ju vara så att Trustbuddy bestämt att Intrum inte får godkänna på mindre än 2000kr/månad

Jag har på 1000/mån på intrum. Var maxlån (kan vara för jag har mycket låg inkomst)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp