Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trustbuddy, höja befintligt lån?

Kan man höja ett befintligt lån hos Trustbuddy? Har avbetalningsplan hos dem, men bara 1500 kr kvar att betala. Går det att höja?

VARNING VARNING !!! Trustbuddy är ett mycket oseriöst företag som skickar bluff fakturor och inte svarar på email.

Skickar "Trustbuddy" ut falska fakturor,okey är det flera som kan bekräfta detta?Att dom inte svara på mail alltid,det har jag läst om innan här på Forumet,men det andra var ju nytt.

Inte hört nåt om falska fakturor...däremot fick jag en faktura från dom utan några som helst uppgifter på men den tog jag bara bort. Å det är ju inte detsamma som bluffakturor....

Tror inte det går att låna när man har en avbetalning men prova. Man kan bara få ett nej. De tar ju varken UC eller Soliditet.

Har också avbetalningsplan hos dem men får avslag på nytt lån.

Har det hamnat som ett avbetalningsmål,så brukar en del bolag inte låna ut igen,eller i alla fall inte på ett tag.

Vet någon hur man förlänger lånet med 30 dagar. Bara att betala in förlängingsavgiften till ens OCR-nummer?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp