Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

TrustBuddy erbjuder självmant avbet.plan

Har nu förlängt båda mina 2 lån á 5000 5 ggr vilket är max. Får nu erbjudandet att logga in på Min sida för att godkänna en avbetalningsplan på 12 månader. De slår alltså ihop mina lån till ett lån, till ett annuitetslån istället. Låter ju bra. 33 % ränta och en kostnad på 1200 :-, men jag kommer nappa då jag aldrig blir av med skiten annars.

Är detta nåt nytt dom börjat med?

Har nu förlängt båda mina 2 lån á 5000 5 ggr vilket är max. Får nu erbjudandet att logga in på Min sida för att godkänna en avbetalningsplan på 12 månader. De slår alltså ihop mina lån till ett lån, till ett annuitetslån istället. Låter ju bra. 33 % ränta och en kostnad på 1200 :-, men jag kommer nappa då jag aldrig blir av med skiten annars.

Är detta nåt nytt dom börjat med?

Hej
Nej det är inget nytt,jag började avbetala i Feb i år,riktigt bra faktiskt!

Räkna själv ut vad du har till slut ibetalt ( jag har gjort det samma !! Fyyyyy ) Fundera hur många öl kan man köpa från den penger :)

Räkna själv ut vad du har till slut ibetalt ( jag har gjort det samma !! Fyyyyy ) Fundera hur många öl kan man köpa från den penger :)

Sant. Men att ta flera nya sms-lån för att kunna betala tillbaka mina två lån på nästan 12000:- känns ännu värre. Och då har jag ÄNNU mindre pengar kvar att köpa öl för :) (Eller vin, föredrar vin :-D )

Nu har jag beviljat planen, 1250:-/månad. Blir dock lite sur nu. Hade förfallodag 14/10 resp 23/10. För att jag nu inte ska skickas till inkasso så måste jag OMEDELBART betala in första delbetalningen. För vilka pengar då? Ville ju inte ta nya smslån:-(

Läste inte det finstilta, står säkert där, får skylla mig själv. Får in lite pengar först den 12:e :-/

Trust Buddy har slutat med avbetalningsplan

Senast redigerad av en moderator:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp