Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

trustbuddy efter inkasso??

får man låna igen efter inkasso hos vck credit??

Jag fick det inte slutbetalade mitt lån förra hösten provade 2 gånger men fick avslag.

Är det någon av er som vet hur mycket man kan få i avbetalningsplan,eller vem är det som sköter deras sådana åt dom?.

Förra året hade de VCK inkasso och även Gothia vet inte om det gäller i år. Beloppen per månad har varierat på VKC fick man välja månadsbelopp i alla fall i början.

Okey tack för snabbt svar.Själv märket jag ikväll att mina 2 lån var avslutade innan i denna månaden.Dom har varken ringt,skickat brev eller mailat om detta.Kan ju också vara fel på "Mina Sidor.

Jag fick Alektum som inkassobolag. Tydligen använder de sig av ett flertal, så det är slumpen som avgör var man hamnar. Jag fick avbetalning på 5 månader tror jag det var. När jag ifrågasatte och sa att jag hört att fler fått uppåt 10 mån så svarade de att de hade ändrat på detta. Nu var det max 5 månaders avbetalning. Lägre betalning två första månaderna iaf, 400 kr. Sen över 4000 kr.

joer80 var det i år du fick Alektum? Kan ju vara så att de väljer inkassobolag som endast tillåter avbetalningar på 5 månader för att få igen sina pengar snabbare. Vet att både VKC och Gothia bruka gå med på längre avbetalningsplaner.

Jag fick Alektum som inkassobolag. Tydligen använder de sig av ett flertal, så det är slumpen som avgör var man hamnar. Jag fick avbetalning på 5 månader tror jag det var. När jag ifrågasatte och sa att jag hört att fler fått uppåt 10 mån så svarade de att de hade ändrat på detta. Nu var det max 5 månaders avbetalning. Lägre betalning två första månaderna iaf, 400 kr. Sen över 4000 kr.
Såg du att dom skickat ditt lån vidare till inkasso på din "Mina sidor"eller på mail?.

Minns inte riktigt. Hade kontakt med kundtjänst på mail och visste ungefär hur lång tid det skulle ta till det gick till inkasso. Sen kom inkassobrev hem med posten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp